středa 31. prosince 2014

Random inspiration+ HAPPY NEW YEAR

 Nejdříve bych Vám všem chtěla popřát krásný Nový rok! :) I když teď pravděpodobně ještě slavíte, doufám, že jste do nového roku vstoupili pravou nohou a že jste si rok 2014 pořádně užili . :)
   

Už v TOMHLE článku jsem Vám psala, že mám hrozně ráda inspirativní obrázky. Předešlý příspěvek byl ale zaměřen na Vánoce a jelikož ty už skončili(ač si to taky nechci připustit :D), mám pro Vás dnes něco podobného. Tentokrát ale bez tématu. Zkrátka a dobře, nechme se inspirovat.

 
 chcolate | Tumblr
State of Dreaming | via Tumblr 
 
belgian chocolate | Tumblr  D🍩nut
 Mariage, Blazer, Derbies... - Tendances de Mode
 Untitled Wordו•
add a caption Untitled (100+) grunge fashion | Tumblr


*_* 
...~big-as-your-dreams~                                            
Líbí se Vám více random obrázky, nebo byste chtěli zase něco tematického?
Dejte vědět! :)


8 komentářů:

  1. Tobě také krásný nový rok a hodně štěstí ;)
    Jinak ty fotky ... jídlo :D Snědla bych to nejraději všechno! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jinak s tím jídlem ti absolutně rozumím... :D

      Vymazat
  2. Hezká inspirace, přeji hezký nový rok i tobě.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné fotky, hrozně se mi líbí ten jednoduchý styl tý holky co tam sedí na schodech. :) a všechno to jídlo :D
    www.sarkazelena.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. No moc krásné obrázky, hlavně ta snídaně a ta poslední je dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Obrázky jídla jsou moje neoblíbenější! :D :)

      Vymazat