neděle 11. ledna 2015

10 things should be in your closet- NECKLASE

Šperky jsou určitě podstatná část vašeho looku. Skvěle dokáží ( stejně jako například klobouk) oživit outfit. Ale kdybych si ze šperků měla vybrat ten, který by dokázal zastoupit všechny ostatní, byl by to náhrdelník.
girly | Tumblr

Náhrdelníky jsou skvělá věc. Nejenže existuje několik druhů, materiálů, barev a celkově provedeních, ale navíc je seženete snad v každém obchodě a e-shopu. Podle mě je řetízek/náhrdelník ten ,,vyvolený" šperk. Přemýšlela jsem taky nad náušnicemi, ale nakonec jsem se rozhodla takhle a  jsem spojná. :) Přece jen, náhrdelníku si na Vás každý všimne a hned je s ním outfit hezčí.

Navíc, jak už jsem zmiňovala o pár řádků výše, dá se vybírat z několika provedení! Chcete něco jemného a elegantního? Poslouží zlatý jemný řetízek s malým přívěskem. Něco na party? Co takhle masivní náhrdelník z modrého peří? :) Teď  jsou k vidění hodně náhrdelníky, které mám nahoře na obrázku. Většinou barevné, obří květiny. No rozhodně tady je z čeho vybírat! :) 

Můj favorit:

 
                                                                                                                           Tiffany & co

Tipy: http://www.asos.com/ASOS/Limited-Edition-Popcorn-Necklace/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4822376&cid=11408&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Multi&totalstyles=491&gridsize=3#ctl00_ContentMainPage_mainImage1
 http://www.tiffany.com/Shopping/Item.aspx?fromGrid=1&sku=33823312&mcat=&cid=287465&search_params=p+1-n+10000-c+287465-s+5-r+-t+-ni+1-x+-lr+-hr+-ri+-mi+-pp+0+6&search=0&origin=browse&searchkeyword=#p+1-n+10000-c+287465-s+5-r+-t+-ni+1-x+-pu+-f+false+1-lr+-hr+-ri+-mi+-pp+0+6
 http://www.asos.com/Dogeared/Dogeared-Gold-Plated-Good-Luck-Elephant-Necklace/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4898008&cid=11408&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Gold&totalstyles=491&gridsize=3
  http://shop.nordstrom.com/s/nordstrom-frontal-necklace/3883484?origin=category-personalizedsort&contextualcategoryid=0&fashionColor=Black%2F+Crystal&resultback=5528&cm_sp=personalizedsort-_-browseresults-_-1_15_A           
         
      Taky máte náhrdelníky tak v lásce jako já? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat