pátek 3. dubna 2015

Necessary accessory

Zaprvé- omlouvám se, že jsem dlouho nepřispívala. Ráda bych řekla, že se to teď změní a já budu přispívat častěji. Ale bojím se, že bych zase jen slibovala a konec. Měla jsem toho teď hodně. Škola, soutěže, hory... No zkrátka a dobře jdu psát, než mi do toho zase něco vleze. :)

A tedy zadruhé- o čem dneska bude článek? O maličkostech, které náš outfit přehodí do první ligy.   O doplňcích!
tkkatherineblog:... - SKINNYSTICKS | via Tumblr
Doplněk je něco, co dělá z ženy ženu. Posouvá její krásu a nebo i jednoduchý outfit o level výš. Proto není divu, že je doplňkům věnován celý článek.

A jaké jsou podle mě ty nezbytné?
HODINKY
Jsem opravdu velký fanoušek těch klasických hodinek typu Daniel Wellington. Kožený řemínek a elegantně řešený ciferník. Ráj. Hodinky nosím opravdu každý den a když jsem bez nich(čemuž se samozřejmě snažím vyhýbat, ale párkrát se mi to už taky stalo), je to pro mě jako ,,tělo bez duše". :D Naučte se je taky nosit, jsou praktické a chic.
Zlaté hodinky jsou taky fajn, jen nejdou kombinovat úplně se vším. Na druhou stranu s nimi uděláte větší parádu než s těmi klasickými.
Untitledmichaelkors‘s Instagram posts | Pinsta.me - Instagram Online ViewerIMG_6833 | Flickr - Photo Sharing!

JEDNODUCHÝ NÁHRDELNÍK
Jednoduchý náhrdelník s začátečním písmenem vašeho jména, karma přívěsek nebo jen jednoduché srdíčko. Další velký trend a já jen tleskám, protože tyhle jednoduché řetízky se mi vždycky líbili. Skvěle se hodí k minimalistickým outfitům.
Image 1 of Bill Skinner Mini Strawberry NecklaceImage 1 of ASOS Open Squares Multirow NecklaceImage 1 of Orelia Semi Precious Multirow Necklace

PERLOVÉ NÁUŠNICE
Nechápu, proč je nenosí více lidí! Vždyť jsou úchvatné a sama mám vyzkoušené, že vypadají perfektně k milionu outfitů(ano přeháním, ale chápete :). Však že ony se na molech za pár let taky zase objeví a bude z toho hit sezony. Buďte o krok napřed, není přeci třeba se zaslepeně řídit trendy. :)


SLUNEČNÍ BRÝLE
Hrozně moc mě baví celý proces vybíraní slunečních brýlí! Nevím čím to je, ale na rozdíl od většiny mých kamarádek mám pocit, že mi brýle celkem sluší a nejraději bych jich měla plný šuplík! Bohužel je pak nějak nenosím... Bud není sluníčko, a nebo na to nemyslím. Doufám, že nejste jako já. Sluneční brýle zajímavých tvarů jsou teď taky in a navíc jsou opravdu slušivé. Dokonale podtrhnou jakýkoli outfit, tak honem, jde se nakupovat! :) 
Untitled 👓

OBALY NA IPHONE
Skvělý doplněk, kterým dokonale upozorníte na svou osobnost. Takový obal se může stát(podobně jako parfém) vaším poznávacím znamením. A upřímně, kdo by je nemiloval? :)
michaelkors‘s Instagram posts | Pinsta.me - Instagram Online Viewer♡Follow me! :)

                  A jak jste na tom vy s doplňky?

2 komentáře: