pondělí 10. srpna 2015

TOP 5 DESIGNER's BAGS

Čauky všichni! Tak jak snášíte ta vedra? Já přímo umírám!! Snad nikdy v životě jsem si víc tu studenou sprchu neužívala. Jinak tu je článek o mé... ehm tak ,,trošku" závislosti a to kabelkách! <3 Jasně, každá holka miluje kabelky, ale jestli to u mě bude takhle pokračovat dál, budu muset vyhledat kabelko-odvykací proceduru.

GUCCI jackie leather flap shoulder  bag
Pro mě prostě srdovka, kterou miluju z celýho srdce! Troufám si v tomhle případě tvrdit, že láska na první pohled existuje. Krásné a precizní zpracování, supr design a osvědčená značka. Jediný, kdo by mohl no namítat, by byla vaše peněženka. Ale na tu se tu nikdo neptá! :D
 
A moje vysněná? :)

Proenza Schouler PS11
Úžasná kabelka, pravda blogersky docela profláklá. Ale co na tom, ona si tu slávu zaslouží. Je minimalistická, nadčasová a elegantní v každém outfitu.



Celine Trio
Od Celine se mi moc líbí nejen jejich Trio(absolutně skvělá a nejúžasnější) kabelka, ale například i brýle. A co se mi na kabelce líbí? Minimalistický a elegantní design. V jednoduchosti je prostě krása, víc není třeba dodat. Posuďte sami.



Neri Karra
O téhle značce jsem se dozvěděla díky Andy Torres. Abyste si nemysleli, nejsem pevný zastánce minimalistických a jednoduchých kabelek, ráda experimentuju. A na kabelkách Neri Karra mě baví jejich neokoukaný design a... a zkrátka mě baví! :)




 
 


Louis Vuitton Noe bag
Z obyčejné tašky na přepravu šampaňského až na titulky Vogue. Tomu říkám životní příběh! Kdo by nechtěl Noe zase do té svojí storky? :)
 
Louis Vuitton Black Epi Noe
 
                  Určitě mi napište, jaké designerské kabelky se líbí vám! :)

2 komentáře:

  1. Všechny kabelky jsou nádherné!! Pro mě asi nejpraktičtější ta poslední:)) ale bohužel pro mě cenově nedostupná:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechny jsou cenově trošku výš, to je pravda. Chce to začít šetřit. :D

      Vymazat