pondělí 31. srpna 2015

WTW-first day of school

Hoj, hoj, všichni! (achjo, co jsem to zas vymyslela za pozdrav??) Ano, byla pauza a ano, vysvětlím vám proč. Je to jednoduchá rovnice- prázdniny+sluníčko=málo času na blog. Tábory, výlety, brigády... Zkrátím to. To poslední, na co jsem pozdě večer měla náladu, bylo psát článek na blog. Ale teď jsem tu a nový školní rok už skoro taky!
To dilema, kdy ráno stojíme nad otevřou přecpanou skříní, známe všichni. A o první školní den je to vystávání ještě delší. Proto jsem se rozhodla vám vaše rozhodování trochu ulehčit a mám tady pár outfitů, které byste si svůj první školní den mohli vzít.

first day of school 1
first day of school 2
first day of school 3

           Já asi zvolím něco podobného jako outfit č.2 :) A vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat