pondělí 2. února 2015

Best dressed celebrity last month

Nemůžu uvěřit, že je další měsíc za námi. Vždyť jsem před pár dny rozbalovala vánoční dárky! Nebo ne? ... :) No každopádně se toho tenhle měsíc hodně událo. A to určitě nejen u Vás doma, ale i na modní scéně. A především co se celebrit týče. Podívejte se, kdo podle mě tenhle měsíc opravdu ,,zaválel"! :D
  Emma Stone
Dokonalost sama v podání Emmy. Tady jde vidět, že k tomu abyste byla elegantní vždy nemusí posloužit jen šaty... :)
P.S. To rafinované řešení s mašlí je prostě bomba! :D

  
Chloe Moretz
Mladá a krásná. Toho si na Chloe všimnou snad všichni. Ale to, že tahle mladá herečka má taky výborný modní vkus(a nebo sláva modním poradcům?) zaregistruje už málokdo.
  Reese Witherspoon 
Vzpomínáte si ještě na Blbou blondýnku? No kdo by čekal, že se z filmové naivní blondýny stane několikanásobná mamina, která se stále umí oblékat na výbornou? :)

  Kate Hudson
Filmy kde Kate hrála sem měla ráda vždycky. Teď už jsem žádný snímek s Kate dlouho neviděla, ale vždycky jsem se u  ,,jejích" komedií  bohatě nasmála. A mám jí ráda pořád. Jen jí trošku závidím tyhle nádherné šaty! :D
  Amber Heard
Asi nejlepší večerní outfit vůbec. Jednoduché bílé šaty a  rudá rtěnka. Méně je více... :)
 
A kdo se Vám líbí nejvíc? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat