sobota 14. března 2015

What to wear IN PARIS

Co si obléct na cestu do Paříže, abys  zachovala nepsaný dress code podle Francouzek? Samozřejmě to bude hlavně o pruzích, šátcích a... zase pruzích! :D



Povídačky o francouzském modním stylu, zázračné dietě Francouzek apod. beru jako velká klišé, nicméně i já jsem fanoušek těchto  ,,pohádek". Na druhou stranu,  některé outfity  nebo jednotlivé kusy oblečení by se daly zasunout do šuplíku Francouzská móda.(opravdu mě lepší  název nenapadl) A  právě tyto vám dneska představím.


PRUHY
Už v úvodu jsem se o nich zmínila. Jestli by se vám měl francouzský styl oblékání nějak představit, pruhy by byly správná volba. Dnes je nosí snad každá Američanka, ale i Češka. Skvěle doplní monotónní outfit a dokonce lichotí i ,,větší"  postavě.
 
  RUDÁ RTĚNKA
Říká se, že Francouzsky jsou schopny jít ven nenalíčené vyjma červené rtěnky a upraveného obočí (což vždy nemusí znamenat make up). Přiznávám, že je to vůči Francouzkám velké klišé, ale i když jsem sama v Paříži nikdy nebyla, několik lidí mi potvrdilo, že tomu tak doopravdy je...
 
 LEŽÉRNÍ ELEGANCE
Ta je na prvním místě. Proč se cpát do těsných mini šatů, když stejnou parádu udělají chino kalhoty, kvalitní kabelka a rudá rtěnka? :)
Paris
Paris 2


                Co byste si oblékli do Paříže vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat