pátek 3. července 2015

My life- photos, scared of internet

A tak jsem si řekla, proč ne? Přesněji řečeno, proč internetu neodkrýt trochu svého soukromí? Popravdě, tohle je můj velký problém, tohle je příčina toho, proč na blog nechci dávat své fotky a jakékoli informace o sobě... Zkrátka mám z internetu obrovský strach! A je to venku... Možná se vám to zdá trapné, ale já už jsem se setkala s několika případy, kdy se na internetu objevilo něco z osobního života Nejmenovaného chlapce/slečny X a nadělalo to (ne)pěknou neplechu. Zkrátka z toho mám respekt, ale upřímně musím říct, že dnes už snad ani nejde mít blog bez trochu toho nahlédnutí do soukromí. Lidi jsou prostě zvědaví a jak nevidí, co máte v kabelce, nebo co si s sebou berete na rande, na vaši stránku si už ani nevzpomenou ... Tak jsem si řekla, že taky posunu hranice. Uvidíme, kam mě to dovede, ale na druhou stranu, život není o striktním dodržování pravidel, které nesmíte porušit. Občas se vyplácí riskovat. Tak snad to bude i můj případ. :)

No ale teď už k tomu podstatnějšímu (zajímavějšímu?). Mám tu pro vás připraveno pár fotek z mého života. Řekněme, že jsou časově omezené +/- půl roku. Já vím, trochu přes čáru, ale tak pamatujete, co jsem psala o pravidlech a hranicích... :)
Alpy jsou prostě ráj!
výhled z okna taky nebyl k zahození
přírodní, zelený  a ještě k tomu ledový čaj! 3v1, no neber to
 
soya cappuccino
víte o tom, že miluju ledový kafe?
ehm... už jsem se zmiňovala o tom, jak MOC miluju kafe?
  
                            ...ehm a jak moc ráda ,,dietuju"?
 
letní výletování
klášter ve Vyšším Brodě je fakt krásnej! A nejen zvenku :)
Český Krumlov je jak z pohádky
 
Tak co říkáte těmto článkům? :)
A jak trávíte léto vy?
 



2 komentáře: