úterý 9. června 2015

Tips-June: Picnic

Tak si tak ležím nemocná v posteli, Instagram mám projetý nejméně 3x, začala jsem sledovat zase nové fashion blogerky, takže další hodinka je taky v čoudu a tak přemýšlím, čím se zabavit. Psát blog mi chybí každý den, ale nemám náladu a nápady. Zjistila jsem, že potřebuji blog trošku ,,rozšířit". Miluju lifestyle blogy a proto jsem se rozhodla, jít do toho taky. Takže asi po dvou měsících buď vítán, nový článku!

Škola je pomalu u konce, testy v plném proudu a občas je potřeba hodit všechno za hlavu a relaxovat... Mám vyzkoušeno, že piknik je to pravý ořechový! Najděte si pěkné klidné místečko, kupte nějakou ciabattu nebo čerstvou bagetu, sýr, ovoce a třeba borůvkový ledový čaj a relaxujte. Když ještě budete tuhle pohodičku sdílet se svou kamarádkou, hned je na světě krásněji! :D
Untitled:D
                                 
                          http://spiritual-million-dollar-baby.tumblr.com

                      A jak nejraději relaxujete Vy? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat